+32 (0)3 451 36 60

Diensten

Coaching

Infosentry voorziet ook een coachingstraject voor intern aangestelde veiligheidsconsulenten. Indien een organisatie ervoor kiest om de rol van veiligheidsconsulent intern in te vullen dan kan deze persoon met advies en coaching worden opgeleid door een Infosentry veiligheidsconsulent.

Helpdesk

    1. Abonneer op één van onze drie ServiceDesk abbonnementenOptie 1: Uw organisatie zoekt hulp voor een adhoc privacy/informatieveiligheid gerelateerde vraag. U neemt contact met ons op en deze vraag wordt zo spoedig mogelijk (binnen de 48 uur) behandeld door één van onze consulenten.Optie 2: Uw organisatie koopt een pakket van 10 algemene privac/informatieveiligheid gerelateerde vragen. Deze 10 vragen kan de organisatie naar keuze gedurende een volledig jaar gesteld worden.

      Optie 3: Uw organisatie koopt een pakket van 20 uren dienstverlening die vrij kunnen besteed worden aan privacy/informatieveiligheid gerelateerde vragen en aan de uitwerking van beleidsdocumenten, processen en/of richtlijnen.

    2. VraagstellingEr zijn drie mogelijkheden om contact op te nemen met de Infosentry Servicedes
      • Een sleutelfiguur van de organisatie belt naar een centraal telefoonnummer, waarna de oproep naar een Infosentry consultant wordt doorgegeven.
      • Een medewerker van de organisatie vult een webformulier in op de ServiceDesk pagina op de website van Infosentry. (Beveiligde en versleutelde verzending en verwerking – https).
      • Een medewerker van de organisatie stuurt een mail met zijn/haar vraag naar het mailadres van de Infosentry ServiceDesk (privacy@infosentry.be).

      Noodzakelijk te vermelden elementen:

      • naam van de organisatie
      • naam van de sleutelfiguur voor de organisatie
      • emailadres van de sleutelfiguur voor de organisatie
      • professioneel telefoonnummer van de sleutelfiguur voor de organisatie
      • momenten van beschikbaarheid van de sleutelfiguur (voor verduidelijking of toelichting)
      • context van de vraag
      • de concrete vraag
    3. De ServiceDesk consultant neemt contact op met de sleutelfiguur voor eventuele verduidelijking van de vraag of voor bijkomende informatie.
    4. De ServiceDesk Consultant zoekt naar het antwoord op de vraag of naar het benodigde document of hulpmiddel in de kennisomgeving van de Infosentry Servicedesk.
    5. De vraagsteller ontvangt antwoord van een Infosentry Servicedesk consultant (binnen de 48 uur).
    6. De Infosentry ServiceDesk rapporteert aan de aangewezen sleutelfiguur van de organisatie de kerngegevens van de vraagstelling en de reactie van de ServiceDesk. Bij opties 2 en 3 wordt ook de tellerstand van het resterend aantal vragen resp. uren meegedeeld.

Vraag hier een offerte op maat of extra informatie aan over onze dienstverlening voor uw onderneming.

© Copyright infosentry NV 2017 | All Rights Reserved

Proudly designed by Deal webdesign