+32 (0)3 451 36 60

Specialiteiten

Kwaliteit

Om onze klanten de nodige kwaliteit te bezorgen baseren wij onze aanpak steeds op internationaal erkende standaarden en beste praktijken.

De ISO-standaarden vormen hierbij de kern van onze methodologie. De ISO standaarden vereisen immers een risico gebaseerde aanpak en introduceren de PIMLA (Plan – Implementeer – Monitor – Leer – Actie) continue verbeterings methodologie binnen uw organisatie. Onderstaande figuur geeft een overzicht van de door ons vaak gebruikte standaarden. Al de door ons gebruikte standaarden bevinden zich in de domeinen: informatieveiligheid, privacy, kwaliteit en informatica processen.

 

Overzicht Standaarden

We hanteren ook andere standaarden (COBIT, ITIL, …) indien gewenst maar ook dan nemen we steeds de continue verbeteringsmethodologie mee op in onze aanpak. We willen namelijk geen papieren systeem afleveren maar een operationeel managementsysteem dat u in staat stelt om privacy/informatieveiligheid/kwaliteit KPI’s te meten en verbeteren lang nadat onze consultants hun missie hebben afgerond.

© Copyright infosentry NV 2017 | All Rights Reserved

Proudly designed by Deal webdesign